torsdag 3 mars 2011

Saunainter.se bastuinredning på nätet.














Idag har jag kanske gjort något korkat!Jag har köpt bastuinredning från saunainter.se
De är lokaliserade i Estland de har enligt sidan funnits sedan 1998.
Har försökt att se på Svenska sidor om de är seriösa och bra. Jag har ännu inte hittat något negativt om dem utan snarare positiva saker. Det ska bli intressant att se om de kommer att leverera mitt bastuaggregat och min belysningsfiber. Spännande!! Lovar att återkomma om de håller vad de lovar.

1 kommentar:

  1. Det är spännande att beställa på nätet men denna firma är att lita på. Känner att jag måste skriva det på nätet nånstans för jag letade själv efter positiva kommentarer men hittade inte så mycket. Bra kundtjänst och det jag beställde kom i tid. Rekommenderas. Känn ingen oro ! / mattias

    SvaraRadera